Subscribe:

Ads 468x60px

суботу, 2 квітня 2011 р.

Сумні статуси про кохання

Дуже часто буває, що кохання приносить нам не тільки радість і позитивні емоції, але й прикрості, розчарування, біль.

Коли свої емоції складно висловити словами, але про них хочеться сказати.

Не мовчи! Вислови свої почуття у статусі!

Спеціально для тебе я сьогодні підібрала сумні статуси про кохання:


Жодна людина не заслуговує твоїх сліз, а той хто заслуговує, не змушує тебе плакати.
Кажуть, що потрібна всього одна хвилинка, щоб помітити особливу людину, лише година - щоб її оцінити і всього день - щоб його полюбити, але потім знадобиться ціле життя, щоб його забути.
Найсильніша ненависть - породження найсильного кохання.
Любовну рану зможе вилікувати лише той, хто її завдав. 
Не плач, тому що це закінчилося. Посміхнися, тому що це було.
Я перестану любити тебе тільки тоді, коли сліпий художник намалює звук падіння пелюстки троянди на скляну підлогу палацу, якого немає. 
Мало зуміти піти - зумій, пішовши, не повернутися.
Дівчина тільки тоді стає дорослою, коли вона починає фарбувати вії і розуміє, що плакати їй вже не можна ....
Завжди знайдуться люди, які заподіють тобі біль. Потрібно продовжувати вірити людям, просто бути трохи обережнішим.
Сумує той, кому не байдуже.


Боюся задихнутися в смутку. Часом її так багато, що я втрачаю контроль над собою. Е. Сафарлі
Смуток - це шість букв, вони приходять на якийсь час.
Я пишу ці слова з болем на душі. Тільки бог знає, як важко мені. 
Ніякі істини не можуть вилікувати смуток від втрати рідної людини. Х. Муракамі
До моменту розлуки ніхто не знає, наскільки твоя любов глибока ... Кахліл Жібран
Ми ніколи не зрозуміємо, як нам треба в цьому світі мало для абсолютного щастя, поки не втратимо це. Джеймс Метью Баррі
Коли ти любиш і тобі боляче, це подібно порізу ... Тому що з часом рана заживає, але шрам залишається ... 
Він навчив мене, як треба любити, але не розповів, як можна зупинитися ...
Ти мені потрібен зовсім трішки: всього лише дуже сильно, дуже часто і кожен день. 
Вона поставила усміхнений смайл і вийшла з аськи.І ніхто не знає, що після вона сіла на підвіконня і ковтала гірко-солоні сльози. 
Я просто закрию очі. Закрию долонями вуха. Не буду зітхати. І залишу при собі всі свої сльози. І коли я відкрию очі і вдихну, нехай буде так, що я вже забула тебе. Будь ласка ..
Не варто жаліти за тим чого уже немає…та і по-суті ніколи не було…
Тепер наші шляхи не перетинаються…. вони навіть не пералельні… а просто мимобіжно проходять повз… =(((

Тобі також можуть сподобатись:

16 коммент.:

Анонім сказав...

Душевні статуси

Анонім сказав...

дуже щиро ))))))) і сумно я просто згадую себе .........†(•̪●)†

Василь Василик сказав...

мені зара на стільки боляче..:( я її покохав назавжди... а вона має іншого. Обідно якось

Анонім сказав...

я люблю його а він мене ні. бананально. якось навіть смішно. дурно потратила 4 роки свого життя, а ми навіть не зустрічалися.

Анонім сказав...

Я його люблю а він навіть не здогадується про це ((

Анонім сказав...

КОХАННЯ НЕМА І НЕ БУДЕ

настя) сказав...

знаєте дуже боляче дивитися на кохану людину і розуміти що її не має поряд!але якщо ти кохаєш людину ти зробиш все щоб вона була щаслива!навіть якщо незтобою!нажаль це так нічого незмінеш(((розуму ти можеш наказати а от серцю ні!

Анонім сказав...

Кохання є, але це все десь із фантастики, х паралельного світу , ну чому неможе бути так що якщо ти когось покохала він також буде кохати тебе, тавіщо ці тупі стереотипи?

Рома майже Ромаео чому майже тому,шо живий... сказав...

Зі стосунків які в мене були я зрозумів, дівина не цінує того, що роблять бля неї не цінує ту любов яка в неї є, і тільки тоді коли втрачає, або ж отримує зовсім протилежну строну того , що в неї було, от тільки тоді їй стає погано і вона починає щось розуміти......

Анонім сказав...

Не лише дівчина,але і хлопець не вміє цінувати те що має.Ми всі в пошуках чогось ще кращого,не розуміючи,що найкраще вже біля нас.

Анонім сказав...

найгірше тоді коли кохана людина ображає і робить боляче апотім говорить вибач це було випадково але він незнає що я неспала цілу ніч і гірко плакала і навіть були думки про самогубство

Анонім сказав...

Як не боляче любити,як не боляче кохати всеодно незможеш так кохати!

Анонім сказав...

ми розійшлися)))але я не жалію що це було,я роздивилась краще його душу ,я дізналась про нього більше...... і в результаті розлюбила...

Анонім сказав...

обідно,коли даруєш "коханому"сина,живеш з ним,як рабиня,а йому байдуже,він не цінить цього!!!

Анонім сказав...

Я її не тільки люблю,і вона це бачить,а вона мені сьогодні намікнула що длянеї подруга важливіша людина, дайте якусь пораду?

Анонім сказав...

Боляче розуміти,що коханий,вже кохає не тебе!;(

Дописати коментар