Subscribe:

Ads 468x60px

четвер, 2 лютого 2012 р.

Статуси про найкращу подругу

Всім привіт!

Сьогодні я вирішила поповнити рубрику "Статуси" і підібрала для вас статуси про найкращу подругу. Сподіваюся, вам вони сподобаються.

До речі, не забувайте, що на сайті ще є і прикольні статуси про подруг.

Справжня подруга - це та, яка ненавидить твоїх колишніх більше, ніж ти.
-У тебе є улюблена актриса? -Так, є. -Хто? -Моя найкраща подруга, тому що вона грає важливу роль у моєму житті.
- Що для тебе важливіше: коханий хлопець або найкраща подруга? - Якщо подруга найкраща, то вона зрозуміє, що він коханий ...  
Головне, що ми разом і нереальні подруги, а хлопців намутилим, коли час прийде.
Так, ми ненавидимо одна одну. Але це не заважає нам бути кращими подругами.
Найкраща подруга буває тільки раз в житті. Хоча вона тебе дратує і ти хочеш її убити. Але ти розумієш, що крім неї нікого так не любиш.
Найкраща подруга - це та, після переписки з якою постійно доводиться видаляти історію повідомлень)).  
Тільки найкраща подруга, на "Дай жуйку" дає всю сумку.
Найкраща подруга - та, яка знає пісню твого серця і підказує тобі її слова, якщо ти їх раптом забудеш.  
Втрачати подругу - це гірше, ніж втрачати хлопця. Бо хлопців можливо багато, а найкраща подруга - це та, з якою поруч все життя ...
Є нормальні, адекватні люди. А ще є я і моя найкраща подруга.
Найкраща подруга - це коли ... Вона ревнує твою увагу до інших ... Вона вкаже на твої помилки ... Вона зупинить, якщо відчуває неприємність ... Вона разом з тобою затіває чергову авантюру ... Вона підтримає у важку хвилину ... Вона схопить за руку і не дасть піти при сварці ... Вона не розміняє тебе на когось іншого ... Вона не стане лестити ... Вона не буде заздрити ... Вона не буде намагатися насолити ... Вона не буде радіти твоєї невдачі ... Вона ніколи тебе не забуде ...
Найкраща подруга - це така людина, яка висловить тобі в очі все, що її в тебе дратує ... а всім скаже, що ти сама чудова людина на Землі ..  
Найкраща подруга - людина якому і розповідати нічого не треба, вона і по очах бачить, що ти ідіотка, накоїла.
Подруга буде витирати тобі сльози, коли хлопець тебе кине, але краща подруга підійде до нього і скаже: "Ти її кинув, бо ти-просто покидьок, чи не так?»
Якби моя найкраща подруга була хлопцем, я б за неї заміж вийшла.
Тільки найкраща подруга, глянувши тобі в очі, може помітити, що в тебе нова туш.
Найкраща подруга - це не та, яка, коли ти розлучаєшся із хлопцем, каже: «Знайдеш краще», а дзвонить йому і каже: «Краще її не знайдеш».
Найкраща подруга - це коли у вас є такі слова, почувши які ви вдвох починаєте істерично сміятися, а всі інші дивляться на вас як на ідіоток ...  
Найкраща подруга, прямо як війська спеціального призначення в одній особі, прийде на допомогу в будь-якій точці світу: разом зі спиртним, куривом, сухим пайком та плечем, на якому можна поплакати.

Тобі також можуть сподобатись:

5 коммент.:

Анонім сказав...

Дуже гарно : ) . Для моєї подруги сподобалося

Анонім сказав...

моя подружка плакала)))

Анонім сказав...

моя подруга це собі роздрукувала навіть і з слозами радісними мене завжди зустрічає коли ми бачимся)))

Анонім сказав...

оч фвегенно всі статуси про мене і мою подрудку!!!!!!!!

Анонім сказав...

Дуже класні статуси !!!!

Дописати коментар