Subscribe:

Ads 468x60px

четвер, 5 травня 2011 р.

Статуси про колишніх хлопців

Всім привіт!

На вулиці вже справжня весна, а це значить, що пора починати нове життя і залишити все погане в минулому (в тому числі, і колишнього хлопця).

Тільки для вас в "Club for Girls" статуси про колишніх хлопців.
Забути людину заважають саме хороші спогади.
Спочатку ти відучуєш його пити, курити і лаятися, а потім його нова дівчина каже тобі "дякую".
Нова прикмета - якщо у тебе все добре і тебе хтось полюбив ... чекай - скоро про свої почуття згадає твій колишній хлопець.
Кожна дівчина хоч раз в житті має зациклитися на якому-небудь дауні.
Є люди, яких ти будеш ревнувати і через 30 років. Все  життя будеш ...
Які жахливі ці соціальні мережі ... З ними неможливо забути людини. Раніше, якщо щось не склалося, то ти міг більше ніколи в житті не побачити його. А зараз кожен день знову і знову заходиш на його сторінку ... Але відмовитися від цього не вистачає сил.
Нудно стане - телефонуй. буду рада бачити твій пропущений.
-Я тебе люблю. -Спасибі, вже не треба.
Коли - небудь, ти знову подивишся на мою аватарку і з жахом зрозумієш - ближче, ніж у моніторі, я до тебе вже не буду ...
Викреслювати людей зі свого життя треба чорним маркером, а не простим олівцем, сподіваючись, що в будь-який момент можна знайти гумку.
Тепер інший мене чекає біля будинку, а ми з тобою тепер просто знайомі ..
Коли-небудь він повернеться, рано вранці приповзе до тебе з квітами. Скаже, що ти була найкращим, що було в його житті. Але буде вже пізно. Занадто пізно, щоб повернути все назад.
Знаєш, що може бути страшніше за мої шкідливі звички? Я все ще пам'ятаю тебе.
А я просто вірю, що коли-небудь ти знову набереш мій номер.
Дивлячись на твою нинішню, мені чогось дивно, що я твоя колишня.
Із дня на день я буду ставати кращою, красивішою, добрішою, милішою .. просто тобі на зло. що б ти зрозумів, кого ти втратив.
Ось він твій черговий дзвінок ... Але я більше не стою збентежена зі швидко стукаючим серцем, а просто тисну кнопку відбій і посміхаюся іншому ... облом, хлопчику ...
Від тебе залишилося лише пара речей ... Ведмедик плюшевий, фотки в рамках ... Біль у серці ...
Важко без тебе. Але як згадаю як було з тобою - краще без тебе.
Мабуть, моя найбільша дурість - це ти.
Не варто повертатися до минулого, воно все одно ніколи не буде таким, яким ти його пам'ятаєш.
Немає сенсу пам'ятати того, хто одного разу забув про тебе ...

Тобі також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар