Subscribe:

Ads 468x60px

четвер, 26 січня 2012 р.

Супер статуси для дівчат

Всім привіт! На численні прохання публікую сьогодні супер статуси для дівчат.
♥ .. Щастя - це коли ти дзвониш йому рано вранці, а він сонним голосом говорить: "Солодка моя, як я радий що мене розбудила саме ти" .. ♥
До безтями подобається вранці уявляти, що я прокидаюся з тобою!
Він знає як тебе треба цілувати, щоб прогнати тугу. Знає як тебе потрібно назвати, щоб ти посміхнулася. Знає яку пісню тобі поставити, щоб ти почала танцювати. Він знає тебе ... а не ту, кого знає весь інший світ!
Ніколи! Чуєте? Ніколи, не сваріться з кращими подругами. Ви занадто багато знаєте один про одного.
Взимку хлопець просто необхідний. Слизько адже ...
Якщо ти починаєш проводити цілі дні в очікуванні пари слів від якоїсь людини - ти пропала. Забудь і втікай.
У мене немає надзвичайної фігури, довгих ніг і інших дівочих принад, але моя мама нагородила мене шикарними очима і добрим серцем
Справжня подруга - це та, якій подзвониш, щоб дізнатися, що ж одягти на перше побачення з ним.
Він ще не мій, а я вже боюся його втратити
Кава гріє завжди. Не те, що хлопці ..
Ех, мені б зараз чашку гарячої кави і ніжний поцілунок коханого! ..
Гарна сукня - це фантик, в якому відчуваєш себе цукеркою

Тобі також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар