Subscribe:

Ads 468x60px

вівторок, 20 вересня 2011 р.

5 питань, які не варто задавати хлопцеві

Всім привіт!

Сьогодні я хочу знову торкнутися теми спілкування з хлопцем.

Я вже не перший раз буду писати про це. Дівчата, які постійно читають мій сайт, вже знають про що говорити з хлопцем в асьці та інші секрети спілкування з хлопцями.


Зараз я поділюся з вами списком питань, які не потрібно задавати хлопцям.

Чому? Тому що вони їм не дуже приємні і відповідати на них не хочеться.

Тому, якщо ти хочеш сподобатися хлопцю і не відлякати його на першому побаченні, то запам'ятай 5 питань, які не варто задавати хлопцеві

  • Тобі подобається ще хто-небудь, крім мене? (Ага, так він і скаже тобі. Не скаже, ще й буде злитися, що потрібно відповідати на таке дурне питання).
  • Чому ти розлучився з попередньою дівчиною? (Запам'ятай найголовніше правило - про колишні стосунки краще не питати і не розповідати).
  • Що ти думаєш про наші стосунки? (В такому питанні хлопці зазвичай відчувають підступність і не знають, як на нього відповідати).
  • Чому ти проводиш з друзями так багато часу? (Таке питання-обвинувачення не додасть любові і розуміння вашим відносинам),
  • Розкажи що-небудь веселеньке. (Найдурніше запитання, після якого будь-який хлопець замовкне як мінімум хвилин на 5). 
Удачкі тобі!

За матеріалами сайту http://club-for-girls.org  

Тобі також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар