Subscribe:

Ads 468x60px

суботу, 3 вересня 2011 р.

Як сподобатись хлопцеві в школі

 Всім привіт!

Ось і прийшла до нас осінь...

Я вітаю всіх читачів мого сайту з початком нового навчального року і бажаю успіхів як у навчанні, так і в особистому житті.

Якраз про особисте життя ми і поговоримо сьогодні.

З початком занять у школі у багатьох дівчат виникає запитання: "Як сподобатись хлопцеві в школі?" Саме на нього я і відповім сьогодні.

Мої поради:

  1. Прочитай мою статтю "10 способів сподобатися хлопцю". У ній багато корисних порад і я впевнена, що вони тобі допоможуть.
  2. Стань не такою, як усі. Якщо він ставиться до тебе так само, як і до інших дівчаткам, значить потрібно йому показати і довести, що ти інша. Виділися з натовпу дівчаток, щоб він тебе помітив. 
  3. Фліртуй. Як це робити я писала у статті "Правила флірту".
  4. Доглядай за собою. У цьому тобі може допомогти рубрика "Краса". 
  5. Скористайся ось такими прийомчиками: 
  • роби компліменти. Хлопці не менше, ніж дівчата люблять, коли їх хвалять. Постарайся при зручному випадку зробити йому комплімент. Тільки увага! Це повинен бути щирий захват, який має причину. Наприклад, він грає в баскетбол і закинув м'яч з середини залу. Ось і похвали його за це. А просто говорити: "Ти такий класний" не варто. Хвалити завжди потрібно за щось. Більш докладно, як правильно робити компліменти хлопцеві читай в моїй статті "Як правильно хвалити хлопця". 
  • допоможи йому або прояви турботу. Тут потрібно орієнтуватися по ситуації. Наприклад, йому потрібна книга для підготовки домашки, то ти можеш позичити її йому. Але тут головне - не перестаратися. Пам'ятай, що хлопець повинен відчувати себе сильним і впевненим, а якщо ти будеш бігати за ним і пропонувати допомогу, він точно відмовиться, ще й буде почувати себе ніяково. Допомагай так, щоб не завдати шкоди його почуттю власної гідності (воно у хлопців таке крихке). 
  • спілкуйся з ним. Постарайся влитися в його компанію або частіше бувати в його улюблених місцях. І, по можливості поговори з ним. Але, не нав'язуйся йому. Спілкуйся на рівних. 
  • знайди спільні інтереси. Дізнайся, чим він захоплюється і знайди те, що тобі теж подобатися. Це може бути додатковою темою для вашого спілкування і можливість провести разом більше часу.
У мене все. Дівчата, є, що додати? Чекаю ваших коментарів?

За матерілами статті "Как понравиться парню в школе

Тобі також можуть сподобатись:

23 коммент.:

Анонім сказав...

Мені подобається один хлопець але в нього є дівчина вона моя найкраща подруга але вона його нелюбить. Я боюся сказати їй про це тому що боюся втратити подругу а йому боюся сказати томущо боюся що це не буде взаємно. Що мені робити??

Таміла сказав...

Відповіла тут - http://club-for-girls.blogspot.com/2012/05/shcho-robyty-yakshcho-kokhayesh.html

Анонім сказав...

мені подобається хлопець але він закритий в собі.як мені влитися в його світ?

Таміла сказав...

Спробуй це роботи поступово. Не намагайся швидко влитися в його світ, а крок за кроком. Спробуй кожен день з ним спілкуватися, але не багато і на теми, які б не зачіпали його внутршіній світ.

Анонім сказав...

Мені дуже подобається один хлопець, але він вже випустився зі школи цього року. Ми спілкувалися через ВКонтакти, але він дуже тихий і непомітний, тому як запам'ятатись і сподобатись йому - навіть не знаю... До того ж я закінчила 9 клас і він напевно вважає мене малою...

Анонім сказав...

мені подобаєця один хлопець але в ньго є дівчина що мені робити?

Анонім сказав...

хлопець на 11 років старший за мене(
що робтти?
ніколи в мою сторону навіть не глянне(

Анонім сказав...

Що робити якщо подобається хлопець але я не можу з ним побачитись????

Таміла сказав...

2 роки - це невелика різниця у віці. А те, що він скромний і тихий, ще не означає, що йому важко сподобатись. Спробуй зацікавити його чимось. Знайди спільні інтереси і спробуй саме цим зацікавити його.

Таміла сказав...

Якщо в холопця є дівчина, то тут 2 варіанта: або забути, або спробувати відбити. Тут же на твій розсуд.

Таміла сказав...

Різниця в 11 років - це суттєво. Вважаю, що краще забути його. Адже навіть якщо він зверне на тебе увагу, то відносини навряд чи будуть ідеальними, адже у вас будуть зовсім різні інтереси.

Таміла сказав...

Якщо не можеш бачитися з хлопцем, то існують і інші способи спілкування: інтернет, телефон і т.д.

Анонім сказав...

у нас різниця 2.5 роки важко знайти спільні інтерси я боюсь що він буде вважати мене навязливою з ним спілкуюсь в вконтакті ми обмінялись номерами але котакту як такого немає порадьте будь ласка що робити я навіть думала забути його але не виходить майже кожен день його бачу він до мене не вітається і я коли його бачу місця собі не знахожу

Анонім сказав...

дякую

Анонім сказав...

Мені подобається дуже хлопець, він мій друг. І я йому сказала що він мені подобається. Він відреагував на це нормально, але через тиждень він почав зустрічатися з нашою однокласницею. Що мені робити?

Анонім сказав...

Мені подобається дуже хлопець, він мій друг. Я йому сказала, що він мені подобається, він відреагува на це нормально але через тиждень він почав зустрічатися з дівчиною нашого класу. Що мені робити?

Tamila сказав...

Дівчата, на коментарії відповідаю на цьому сайті - http://club-for-girls.org/

Анонім сказав...

БУДЬ ЛАСКА ДОПОМОЖІТЬ ХЛОПЕЦЬ НАЗАР,НАВІТЬ В МОЮ СТОРОНУ НЕ ГЛЯНЕ:((

Анонім сказав...

я люблю однокласника але йому і всім моїм однокласникам подобається моя подруга у якої більші груди ніж у мене що мені робити?

Анонім сказав...

ми вчимося з ним 6 місяців разом. дівчата в класі говорять що він не зводить з мене очей на уроці.але я не розумію:подобаюсь я йому чи дратую його!з одного боку він робить компліменти,змушує одягати шапку в мороз і т.д. А з іншого боку при мині заграє з подругою,говорить що я дура,виявляє притензії до вчительки ніби вона підвищує мені оцінки...
може я всього лиш намалювала для себе гарну картинку і думаю що все добре,а насправді дратую його??

Unknown сказав...

мені подоьається хлопець у нього є дівчина.Я дуже хочу бути зним

Анонім сказав...

Мені подобається один хлопець з 11 класу, я навіть точно не знаю як його звати.Я вчусь в 7 класі.Чи не завелика в нас різниця в віці? І як мені з ним заговорити

Анонім сказав...

дякую

Дописати коментар