Subscribe:

Ads 468x60px

четвер, 29 березня 2012 р.

Цитати з книг Сесілії Ахерн

Всім привіт!

Днями я прочитала дві книжки «P.S. Я кохаю тебе» і « Не вірю. Не сподіваюся. Кохаю», автором яких є Сесілія Ахерн. І мені дуже сподобалися ці книги.

Ось вирішила поділиться з вами цитатами з цих книг:

Цитати з книги «P.S. Я кохаю тебе»

Всі навколо були страшно зайняті важливими і цікавими справами, а вона просто чекала, коли закінчиться один день і почнеться другий.
Смерть не робить винятків. Той, хто пішов, вже не повернеться.
Вони не просили у життя нічого особливого. Просто хотіли прожити його разом.
Потрібно навчитися жити зі своїм коханням, замість того, щоб ховатися від нього.
Яка це розкіш - у будь-який момент мати можливість обійняти кохану людину.
Цілься в Місяць. Навіть якщо промахнешся, все одно залишишся серед зірок.
Покохати людину, що відповідає тобі взаємністю, - це саме по собі диво.
Життя не може складатися тільки з чудових миттєвостей. Тоді вони перестануть бути чудовими, а стануть звичайними.

Цитати з книги «« Не вірю. Не сподіваюся. Кохаю»:

Коли люди говорять "це довга історія", зазвичай мається на увазі, що історія така коротка і безглузда, що соромно розповідати.
Ти можеш втекти, бігти дуже швидко і далеко, але ж від себе нікуди не дінешся.
Якщо вам судилося бути разом, ви знайдете спосіб.
Це було як смертний вирок: знати, що я ніколи не зможу обійняти тебе, ніколи не зможу розповісти тобі, що ж ти для мене значиш.
Пам'ятка: Ні в якому разі не закохуйся знову. Ні в якому випадку нікому більше не вір. Їж. Вставай вранці. І, заради бога, припини плакати.
Чому в кіно навіть така неприємна річ, як дощ, виглядає романтично?
Іноді мовчання дарує нам таку тишу, від якої забуваєш про все на світі ...
Я люблю тебе. Сьогодні я люблю тебе як ніколи, а завтра буду любити ще сильніше.
Не муч себе питаннями, на які немає відповідей.
Хіба потрібен Париж, якщо тебе стискають в обіймах?

Тобі також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар