Subscribe:

Ads 468x60px

суботу, 21 квітня 2012 р.

Цитати з "Пліткарки" (Gossip Girl)

Всім привіт!

Знаю, що серед читачок мого блогу є багато любительок серіалу "Пліткарка" (Gossip Girl).

Але не тільки для них я вирішила зробити цю добірку цитат. Я постаралася вибрати найкращі фрази із серіалу, які, я сподіваюся, сподобаються навіть тим дівчатам, які його не дивилися.  


Цитати з "Пліткарки"

Ти завжди з людьми, яких любиш, навіть якщо вони цього не заслуговують.
3 слова, 10 літер - не говори їх, коли ніхто не хоче їх почути.
- Мені потрібно було зробити вибір і я вибрала себе.
- Ти хороший друг. - Один із нас повинен ним бути.
- Я б запитала як справи, але мені дійсно плювати.
- Не потрібно переді мною вибачатися. Ми обидва робили помилки, не знаючи, що помиляємося.
Завжди важко говорити «прощай».
Навіть, коли ми думаємо, що знаємо все про тих, кого любимо, у них завжди знайдеться скелет у шафі.
Чим більше забороняють, тим більше хочеться.
Щирість в наші дні - це рідкість.
Не можна здаватися, якщо ти зустрів справжню любов, навіть якщо об'єкт твоєї пристрасті просить про це.
Пожертвувати своєю кар'єрою заради тих, кого любиш - це я розумію. Але пожертвувати нею заради неіснуючих відносин ... я думаю, це нелогічно.
Те, що ми не можемо бути разом, не означає, що я не кохаю тебе.
Не секрети викликають проблеми, а домисли людей про них.
За будь-який успіх доводиться платити.
Ти хотіла щоб все скінчилося як у казці? Наступного разу просто візьми кіно на прокат! 
- Ти все ще кохаєш її? - Не можу собі уявити день, коли перестану.
- Я просто хочу, щоб ти була щаслива. Мені просто шкода, що ти щаслива не зі мною.
Їм просто потрібно сісти і поговорити, нагадати собі про те, як сильно вони один одного кохають ...
Кажуть, що у всіх доріг є кінець, але іноді кінець схожий на початок, навіть якщо ти пройшов дуже довгий шлях.

Тобі також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар