Subscribe:

Ads 468x60px

суботу, 23 червня 2012 р.

Нові статуси для дівчат

Всім привіт!

Сьогодні я підготувала для вас чергову порцію найкращих статусів для дівчат (всі попередні дивіться в рубриці "Статуси і цитати").

Нові статуси для дівчат

Ми не підходимо один одному ... Я - лев, а ти ідіот!
Випрямила волосся - до дощу; уклала волосся - до вітру; красиво поклала - до урагану, не розчесала волосся - зустріла всіх знайомих)))
Я хочу, щоб ти був поруч. І сьогодні, і завтра, і завжди ...
Хочу на море ... І не з батьками, а з подружкою * _ *
Хотіла знайти того, з ким зможу жити, а знайшла того, без кого жити не можу.
Вчора бачила твою нову дівчину ... так тобі і треба ...
Моя подруга мені як сестра, брат, мама, і хлопець в одній особі. А іноді, навіть і буркотлива бабуля біля під'їзду. = *
Краща подруга вона така ... Дивишся на неї, а вона у відповідь "Ага, я теж так подумала"
При ворожінні на ромашці існує 2 варіанти: "Любить" і "неправильна ромашка якась" :)
Є причина, по якій я не можу бути з тобою - ти колишній моєї найкращої подруги.
Кажуть, що хлопці шукають собі нових дівчат схожих на колишню. Я начебто на крокодила не схожа.
Вічно йому дістається найкраще! І в цей раз йому дісталася-я!! :))
Так, я сумую. Незважаючи на твій ігнор. Незважаючи на відсутність уваги. Незважаючи на відстань. Просто тому, що ти десь там, всередині ... І звідти ти вже нікуди не дінешся ...
У мене тільки що намагалися витягти гаманець ... Наївні, я його сама в сумці знайти не можу.
Не прошу тебе кричати під вікнами, вставати на коліна, завалювати квітами, дарувати подарунки. я прошу тебе не брехати мені. Ніколи ...
Ти з мухи слона робиш ... - Та я взагалі чарівниця!

Тобі також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар