Subscribe:

Ads 468x60px

вівторок, 28 серпня 2012 р.

Смішні статуси для дівчат

Всім привіт!

Сьогодні для підняття настрою вам, дівчата, я підготувала смішні статуси.

Сподіваюся, що вам сподобається і ви отримаєте море задоволення.

Смішні статуси для дівчат

Літо ... Дивлячись на взуття в коридорі, здається, що в будинку живе 40-ніжка)))))))
З'ясувалося, що я богиня ... Куди не прийду, скрізь «Боже, знову ти!»
Яка я? Уявіть собі скромну, милу, добру, гарну, і взагалі чудову людини. Уявили? Так от, це НЕ Я!)))
Зі мною не засумуєш ... не розслабишся і не виспишся!
Вчора була у психолога ... він плакав.
Ні сорому, ні совісті - загалом нічого зайвого ...
Випрямила волосся - до дощу; уклала волосся - до вітру; красиво уклала - до урагану, не розчесала волосся - зустріла всіх знайомих)))
При ворожінні на ромашці існує 2 варіанти: "Любить" і "неправильна ромашка якась" :)
Люблю свою сумку, в ній можна сховати все ... і потім ... в ній ніколи нічого не знайти)))
У кожної дівчини є дар засунути в сумку більше, ніж це можливо за законами фізики.)
Багато пишуть: "я мамина радість", "я татова гордість", а я скажу чесно: "Я головний біль"
Чому я не народилася чоловіком? Вранці відкрила шафу - що випало на підлогу, те й одягла)
- Дочка, а що таке "хз"? - Хочу знати. ; D
Люблю дбайливих, люблячих, відповідальних і надійних хлопців ... Я взагалі люблю фантастику! )))
Все життя - гра, і всі ми в ній актори. Але я сценарій не читала, тому імпровізую!: D

Тобі також можуть сподобатись:

1 коммент.:

Анонім сказав...

просто супер давно я так не сміялась!!!!!

Дописати коментар