Subscribe:

Ads 468x60px

вівторок, 4 січня 2011 р.

Як сподобатись хлопцю по ICQ

Не важливо, де і як ви познайомилися. Важливо, що він отримав заповітні циферки і тепер стукає до тебе в друзі.

Як же правильно спілкуватися з хлопцем в асьці, щоб йому сподобатися?

Спеціально для тебе я сьогодні підготувала 10 порад як сподобатися хлопцю по асьці (ICQ):




  1. Називай його лише по імені. Не варто на початку вашого спілкування вигадувати для нього зменшувально-пестливі слова типу "пупсик", "зайчик", "малюк", "сонечко" та інші. Це, по-перше, може бути йому неприємним (ну, не любить він такі слова). А по-друге, хлопець може побачити в них загрозу своїй незалежності ("якщо вона зараз називає мене зайчиком, то через місяць я чоловіком стану?"). Не варто травмувати ніжну і тендітну чоловічу психіку завчасно.
  2. Використовуй якомога менше смайлів. Я згодна, що смайлики - це друге за важливістю  відкриття XXI століття (після знахідки води на Марсі), але зловживати ними все ж таки не варто. Не перетворюй ваше листування в набір смайликів. Використовуй їх лише для того, щоб підкреслити інтонацію.
  3. Пиши правильно. Він може писати і неграмотно, але ти собі не дозволяй цього! Навіть малограмотному хулігану приємно спілкуватися з дівчиною, яка може правильно написати його ім'я. Звичайно, не варто зациклюватися на грамотності і під час листування по асьці гортати словники, але стежити за своєю мовою все-таки треба.
  4. Категорично заборонено використання "поганих" слів. По-перше, ні одному хлопцю це не подобатися (щоб вони тобі не говорили з цього приводу). По-друге, дівчат, які вживають нецензурну лексику, хлопці не поважають. А по-третє, якщо ти йому дійсно подобаєшся, то він не допустить таких слів у спілкуванні з тобою.
  5. Забудь слово-паразит "Я". Ні, ну не зовсім. Просто постарайся якомога менше його використовувати в спілкуванні і не зациклюйся на власній персоні. Хлопцеві зовсім не обов'язково знати, які носочки і спідничку в горошок ти носила в дитячому садку.
  6. Не перетворюй спілкування в асьці на допит. Якщо ваше спілкування зводитися до твоїх запитань та його коротким відповідей, то це вже справжній допит. Сумніваюся, що йому ще раз захочеться це повторити. Запитувати, звичайно ж, можна. Але, по-перше, питання треба задавати коректні (а не "де і з ким ти вчора був? Хто вона?"), А по-друге, використовувати їх в розумній кількості.
  7. Його свобода - це святе. Ні в якому разі не говори про ваше спільне майбутнє (якщо, звичайно, він не почав цю розмову). Коли ти починаєш планувати, що наступного літа ви поїдете разом на море, а через місяць відсвяткуєте День Народження твоєї мами, то можеш відразу ж видаляти його зі списку контактів (тому що він це зробить обов'язково). Запам'ятай - хлопцям потрібна свобода, він повинен відчувати себе чоловіком, який все вирішує (і найголовніше рішення - коли ви почнете зустрічатися і що ви будете робити влітку).
  8. Обговорення зовнішності знайомих хлопців і дівчат чи переказ останніх пліток залиш для спілкуваня зі своєю подругою. Хлопці страшенно не люблять, коли в їхній присутності кого-то обговорюють або розповідають останні плітки. Не принижуй себе в його очах таким чином.
  9. Свої проблеми обговорюй з батьками або подругами. Хлопцю, якому ти хочеш сподобатися, зовсім не обов'язково знати, що ти поправилась на цілих 500 грам, що в тебе вискочив прищик на носику чи нові туфлі не підходять до улюблених джинсів.
  10. Наклади табу і сховай глибоко в підсвідомості історії відносин з іншими хлопцями. Ніколи  не згадуй і не обговорюй з ним своїх колишніх.
Ось такі прості поради. Є, що додати? Коментуй!

Тобі також можуть сподобатись:

4 коммент.:

Анонім сказав...

Моя подруга зустрічається з моїм колишнім хлопцем,а мені він ще подобається.Він любить мою подругу!
а я йому уже в минулому.І гуляю з друзями кожен день і бачу його,а коли він з подругою цілуються або обнімаються,то аж серце розбивається.Що робити?

Таміла сказав...

Спробуй обмежити ваше спілкування.

Анонім сказав...

Мені нещодавно виповнилося 17 але я ще досі не маю хлопця як мої ровесниці та навіть менші мене давно уже змінили не одного хлопця .я вроді не така як кажуть сташна але все одно ніяк .а якщо проявляють увагу то менші мене хлопці пропонують зустрічатися( що мені робити

Віка сказав...

Так, я згодна з Тамілою.

Дописати коментар