Subscribe:

Ads 468x60px

вівторок, 15 березня 2011 р.

Я просто не кохаю тебе...

У нашому віці майже завжди ми любимо, а нас ні. Перше незвзаємне кохання... 

Але буває і так, що тебе кохають, а ти ні. Мені довелося це випробувати на власному досвіді. Спочатку я кохала, а він - ні. А потім мене кохали, а я не могла відповісти взаємністю. Якщо ти думаєш, що друге набагато легше, то ти сильно помиляєшся. 

Дуже важко, коли тебе кохаютьть, а ти - ні. У моєму випадку я намагалася жаліти його, але моя доброта ні до чого доброго не привела. Мені довелося сказати, що я ніколи не зможу його полюбити. Так, було важко і в певні моменти боляче. 
Сьогодні я хочу поділитися кількома порадами як сказати хлопцю, що ти його не любиш і не образити його.

  1. Сказати правду. Важко, важко, але треба. Говори спочатку, не запускай, потім легше не буде.
  2. Не жаліти. Хлопці не люблять коли їх жаліють. Це в якійсь мірі їх ображає. Та й ця жалість ні до чого хорошого не призведе (зі свого досвіду знаю). 
  3. Виріши, що далі вам робити. Ти можеш і далі спілкуватися з ним або ні. Вибір за тобою, але ніколи не шкодуй (дивись пункт 2). Зрештою, хлопець - це сильна особистість. Якщо тобі важко сказати відразу ні, то просто менше з ним спілкуйся, гуляй і т.д. 
  4. Поважай. Коли тобі хлопець говорить, що кохає, то не роби вигляд, що ти не віриш і т.д. Думаю, тут ти і сама розумієш, що кохати тебе він не перестане, а йому буде неприємно.
  5. Поговори. Ти ж вже йому сказала, що ти його не любиш? Тоді, просто поговори, поясни, що між вами нічого не може бути. Я впевнена, хлопець зрозуміє і не буде тримати на тебе зла. 
І ще - не слухай подружок. Хоч вони і найкращі, тобі підказати може тільки твоє серце.
Перш ніж поплакати подрузі в жилетку, понюхай, а чи не пахне ця жилетка парфумами твого хлопця. 
Спеціально для тебе я підібрала кілька статусів з цього приводу.
Якщо наважишся сказати "прощай", життя нагородить тебе новим "здрастуй"
Завжди є хтось, хто дивиться на тебе, в той час, поки ти дивишся на когось іншого.
Звикла до тебе, звикну й без тебе.
Якщо один іде, то для того, щоб дати місце іншому.
Я не те що знову наступаю на одні й ті ж граблі, я радісно стрибаю на них, з розгону, щоб сильніше було.
Любов як дим: сьогодні є, а завтра ми не куримо.
Не буде таких, як ти, будуть інші і стануть рідними.

Тобі також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар