Subscribe:

Ads 468x60px

суботу, 19 травня 2012 р.

Що робити, якщо кохаєш хлопця подруги

Всім привіт!

В одному з коментарів мені задали запитання, на яке я вирішила відповісти окремим записом. По-перше, в подібну ситуацію може потрапити кожна дівчина, тому думаю, что корисно буде дізнатися, як же діяти. А по-друге, я хочу, щоб ви також в коментарях дали поради.

Отже, ситуація наступна:



Мені подобається один хлопець але в нього є дівчина вона моя найкраща подруга але вона його нелюбить. Я боюся сказати їй про це тому що боюся втратити подругу а йому боюся сказати томущо боюся що це не буде взаємно. Що мені робити??
Я не хотіла б опинитися в такій ситуації ... Але, з будь-якої ситуації існує безліч виходів.

Я подумала над твоїм питанням і ось мої відповіді:

  1. Спочатку тобі потрібно вибрати хто тобі дорожче: подруга або твої почуття до хлопця. Якщо подруга, то краще тоді постаратися забути хлопця. Я розумію, що мені сказати просто, але ... на жаль, якщо хочеш зберегти дружбу, то треба вбити в собі всі почуття до її хлопця.Якщо ти вибираєш хлопця, то будь готова до сварок, з'ясування відносин і отримати масу негативу в свою сторону від подруги (уже колишньої). Чи пройдуть твої почуття до цього хлопця таке випробування?
  2. Задай собі питання: чи любиш ти його насправді? Можливо, він тобі просто подобається чи ти під враженням розповідей подруги про нього закохалася в образ, якого не існує? Подруга може розповідати, який він милий, турботливий, романтичний і т.д. тільки щоб похвалитися, який у неї класний хлопець. Можливо, насправді він не такий. Скажу по секрету: раніше мені дуже подобався один хлопець (правда, він не зустрічався з моєю подругою). Я уявляла його таким класним, милим і т.д. Але коли мої почуття пройшли до нього, мені наче відкрили очі. Насправді він виявився хамом, грубіяном і взагалі огидною людиною. Ми, дівчатка, іноді любимо придумати те, чого не існує.
  3. І ще подумай про те, що якщо він легко піде від твоєї подруги, то можливо так же легко він кине тебе в майбутньому (я щиро сподіваюся, що цього не станеться).
В будь-якому випадку я бажаю тобі удачі і вірю, що в тебе все вийде

Дівчата, а що ви порадите? 

Тобі також можуть сподобатись:

0 коммент.:

Дописати коментар